Meet Yoginimela ! Αποκλειστική συνέντευξη με την πιο όμορφη Greek Streamer

Streamarei συχνά, παίζει WoW και Hearthstone και μας αρέσει να την χαζεύουμε στην οθόνη του υπολογιστή μας αμέτρητες ώρες. Είναι σίγουρο ότι θα πρωταγωνιστήσει στην Ελληνική κοινότητα του Hearthstone στο μέλλον .Εμείς ευχόμαστε να την δούμε σύντομα rank 1!




Το HearthstoneGr.blogspot.gr εξασφάλισε μια αποκλειστική συνέντευξη μαζί της! Απολαύστε υπεύθυνα !





-Τι σημαίνει το όνομα σου ;
 -Το yoginimela προέκυψε ως εξής : Mela ειναι το όνομα του αγαπημένου μου (και main ) χαρακτήρα στο World of Warcraft , το yogini έχει σχέση με την yoga, πιο συγκεκριμένα κάθε γυναίκα που εξασκείται πάνω στην yoga ονομάζεται yogini!Οπότε συνδύασα δυο απο τα πράγματα που με χαρακτηρίζουν περισσότερο. 

- Πότε ξεκίνησες να streamareis ; 
 -Δεν είμαι και πολύ "παλιά" στο streaming ,ξεκίνησα τον Νοέμβριο που μας πέρασε. Πριν φτιάξω το δικό μου κανάλι έβλεπα πολλές φορές stream άλλων και από εκέι σκέφτηκα να δοκιμάσω και εγώ, τελικά μου άρεσε και το συνέχισα

 
-Πως σου φαίνετε το hearthstone ; Εχει μέλλον ;
 -Το Hearthstone σαν παιχνίδι μου αρέσει πολύ , μου είναι αρκετά οικείο δεδομένου ότι έχει χαρακτήρες , classes και skills απο το WoW. Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον την όλη διαδικασιά του να ψάξεις ποιές κάρτες σου χρειάζονται, να φτιάξεις το deck σου κτλ, γενικά μου αρέσει που θέλει σκέψη! Η Blizzard ,από τα λίγα bluepost που έχω διαβάσει , έχει σκοπό να προσθέσει αρκετά χαρακτηριστικά στο παιχνίδι οπότε έχουμε να περιμένουμε πολλά ακόμη από το Hearthstone!


- Ποια παιχνίδια σου αρέσουν περισσοτερο ;
 -Εκτός απο HS , μου αρέσει πολύ να παίζω WoW αλλά και Minecraft , μετά από αυτά θα παίξω όποιο άλλο παιχνίδι βρεθεί στα χέρια μου αρκεί να έχω παρέα!

-Πιστευεις πως η ελλάδα έχει δυνατή online game κοινότητα ή είμαστε λίγο πίσω ;
 -Πριν ξεκινήσω το streaming πίστευα πως είμαστε όχι πίσω αλλά απλά πιο χαλαροί γενικά στην Ελλάδα , με το stream γνώρισα κόσμο όμως που ενδιαφέρεται πολύ για το gaming και είδα πως είμαστε αρκετά οργανωμένοι. Η gaming κοινότητα στην Ελλάδα έχει μεγάλα περιθώρια εξέλιξης ειδικά τώρα που όλο και περισσότερα παιδιά ασχολούνται με τα games και αυτό είναι πολύ θετικό , μια και τα παιχνίδια όπως και να το κάνουμε είναι διασκέδαση!

-Πές μας για το streaming. τι μπορούμε να δούμε εκέι ;
 -Στο stream θα δείτε live τα πάντα απο Ηearthstone, είτε casual games , ranked games αλλά και arena ,όπου φτιάχνεις deck με τυχαίες κάρτες, και επίσης επειδή το μικροφωνό δεν είναι και το καλύτερο μου θα ακούσετε και πολύ ωραία μουσική (πολλές φορές βάζω και κομμάτια που ζητάνε οι viewers ) 

-Πού μπορούμε να σε δούμε online και ποιές ώρες ;
 -Online με βρίσκετε εδω http://el.twitch.tv/yoginimela , οι ώρες είναι κυρίως βραδινές καμιά φορά και μεταμεσονύχτιες , οι μέρες δεν είναι στάνταρ όμως έχω και μια σελίδα στο Facebook (Yoginimela ) που ενημερώνω συχνά και ποστάρω και πότε ξεκινάει το stream μια και το πρόγραμμά μου είναι άστατο.

- Σου την πέφτουν άντρες στο internet ;
 -Δεν θα το χαρακτηρίσω "μου την πέφτουν" , γενικά το internet είναι πολύ απρόσωπο σε όλα αυτά , στην αρχή του stream υπήρχαν φορές που όμως δεν το έλεγες πέσιμο το έλεγες χυδαίο (δυστυχώς).  Δεν με επηρεάζουν και τόσο βέβαια αυτά οπότε δεδομενου ότι αδιαφορούσα σταμάτησαν , χαίρομαι που στο stream μου έρχεται κοσμος για να δει το παιχνίδι, να σχολιάσει να δώσει συμβουλές να ρωτήσει , εξάλλου αυτός είναι και ο σκοπός.

- Θεωρείς οτι τους εξιτάρει η ιδέα μια γυναίκα να παίζει games ή το αντίθετο ;
-Νομίζω πως η εποχή που ήταν σπάνιο να βλέπεις κοπελες να παίζουν παιχνίδια έχει περάσει, το streaming βεβαια είναι ανδροκρατούμενο ακομη γι αυτό και ισώς να είναι έκπληξη μια κοπέλα που stream-αρει!


-Σου αρέσει η yoga; Είναι εύκολο;
- Γενικά μου αρέσει πολύ η γυμναστική έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα κατά καιρούς (από Zumba μεχρι ΜΜΑ) , το να ειναι κάποιος δραστήριος είναι από τα καλύτερα πράγματα που μπορεί να κάνει για τον εαυτό του! 
 Με την Yoga ασχολούμαι τα τελευταία δυομισι χρόνια και ακόμη μαθαίνω. Πριν κάνω η ίδια παρατηρούσα π.χ στο γυμναστήριο τα ομαδικα μαθηματα και μου φαινοταν σαν κατι το πολυ χαλαρό και ήρεμο (αυτή είναι και η κυρίαρχη γνώμη για την yoga νομιζώ). Κάποια στιγμή είπα να δοκιμάσω ενα μάθημα και άλλαξα τελείως γνώμη!! Αν και η όλη φιλοσοφία έχει να κάνει πολύ με την χαλάρωση, την ηρεμία κτλ το μάθημα μόνο χαλαρό και εύκολο δεν είναι (από κάποιο σημείο και μετά μάλιστα φτάνει σε ακροβατικές καταστάσεις), για αυτό τον λόγο μάλλον κόλλησα κιολας και από τότε έγινα φανατική. 
 Τέλος θα ήθελα να πω απλά για τα πρακτικά πως παρόλο που σαν είδος γυμναστικής είναι πιο διαδεδομένο στις γυναίκες, οι καλύτεροι δάσκαλοι yoga στον κόσμο είναι αντρες!!

- Ποιά είναι τα μελλοντικά σου σχέδια ;
Προς το παρόν θα έλεγα πως κυριότερος στόχος μου είναι να τελειώσω την σχολή μου (Φυσικό Αθηνών) και αυτό γιατι μετά θα έχω άπειρο χρονο να ασχοληθώ και με το stream μου που είναι λίγο παραμελημένο αρκετες φορές αλλά και με την yoga που καποια στιγμη θα ήθελα να διδάξω!

- Ποιο είναι το καλύτερο blog στην Ελλάδα ... ;
-HearthStoneGr FTW! 



 διαβάστε επίσης : Ελληνίδες Streamers : Όμορφες αλλά με skills !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου